مجوز پرورش مار سمی
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

همانطور که میدانید مار از جمله خزندگانی می باشد که تقریبا 3000 گونه از مارها وجود دارند که بیشتر از 200 نوع آنها سمی هستند.

اما با وجود اینکه همه می دانند مارهای سمی چقدر خطرناک هستند چرا کسب و کاری به عنوان پرورش مار در ایران به روی کار آمده است؟!

بهتر است اینگونه پاسخ داده شود که هر موجودی می تواند علاوه بر خطراتی که برای انسان و محیط دارد به همان اندازه نیز برای انسان ها مفید باشد.

از فواید با ارزش مارهای سمی می توان به سم و یا زهر آنها اشاره کرد. سم مار یکی از پرارزش ترین موادی است که در درمان انواع سرطان ها و پادزهرها بسیار مثبت عمل میکند. 

وجود میزان بسیار زیادی از آنزیم ها و پروتئین ها باعث شده تا بتوانند از آن برای ساخت انواع سرم و واکسن ها و همچنین بند آوردن انواع خونریزی ها استفاده کنند.

هر گرم از سم مار دارای ارزش و قیمت بسیار بالایی است که سم مار خشک شده که بیشتر از 90 درصد پروتئین را در خود دارد در بازار جهانی با قیمت بسیار بالایی خرید و فروش می شود.

اما راه اندازی این کسب و کار نیازمند این است تا سازمان های مربوطه تمام و کمال فعالیت شما را تایید کنند و بعد از ارائه طرح توجیهی پرورش مار و بررسی همه جانبه این کسب وکار مجوز پرورش مار سمی که کاری خطرناک و پر ریسک می باشد را به شما رائه دهند. 

از جمله مشکلات پرورش مار این است که مزرعه بسیار وسیعی برای آن در نظر گرفته شود چرا که مارها درهنگام تخم ریزی نوزادان بسیار زیادی را به دنیا می آورند و کمبود جا ممکن است در روند رشد و تولید زهر موردنیاز اختلال ایجاد کند. 

برای اینکه بتوانید این کسب و کار را راه اندازی کنید باید مزرعه پرورش مار در ایران از نظر امنیت و حفاظ در درجه بسیار بالایی قرار داشته باشد و شاید حفاظ کاری آن یکی از مسائل مهمی است که حتما باید در مرحله اون به آن پرداخته شود. 

به دلیل اینکه مار یک موجود خزنده می باشد و یکی از نرم تنان به شمار می رود و می تواند به راحتی راه خروج را از باریک ترین درزها نیز پیدا کند و برای انسان های دیگر خطرآفرین باشد. 

استرس و ریسکی که در این راه به شما وارد می شود ممکن است حتی به سلامت جسم و روح شما نیز آسیب برساند از جمله موارد استرس زا در این شغل زهرگیری مار است که با کمی سهل انگاری ممکن است خود فرد در معرض خطر قرار بگیرد.

از آنجائیکه این شغل از عهده هر کسی برنمی آید و اگر شما جز کسانی هستند که فقط به خاطر وسوسه فروش سم مار می خواهید این کسب و کار راه بیاندازید ابتدا تمامی مشکلات و چالش های این راه بشناسید تا عجولانه تصمیم گیری نکنید. 

در کنار چنین مشاغل پرخطری مشاغل دیگری هم وجود دارند که به شما کمک میکند به سود بسیار بالایی برسید و بتوانید بدون دغدغه سرمایه گذاری کنید. 

می توانید به پیشنهاد شرکت سارگن استون که تخصص بسیار بالایی در زمینه ارائه انواع خطوط تولیدی دارد در مورد این خط تولیدات مطالعه کرده و از نحوه کار آنها اطلاع پیدا کنید. 

همچنین برای نتیجه گیری بهتر و تصمیم گیری سریع تر می توانید با دریافت مشاوره های رایگان از افراد با تجربه این شرکت بهترین نوع انتخاب را از میان این خطوط تولیدی داشته باشد. 

برای دسترسی راحت تر شما به این سایت لینک ورود به سایت سارگن استون در انتهای مطلب قرار داده شده است.

www.sargonstone.com





:: بازدید از این مطلب : 534
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: